Bugün sizlere telefonunuzu kablosuz klavye ve mouse olarak kullanmayı anlatacağım.Öncelikle dizüstü yada masaüstü bilgisayarınız ve telefon için ortak kullanabileceğimiz Wifi Ağı gerekli.Wifi ağı varsa geçelim diğer adımlara.

İlk olarak uygulamayı telefonunuza indirin.

ANDROİD Cihazınıza İndirmek İçin : BURAYA TIKLAYIN

İOS Cihazınıza İndirmek İçin : BURAYA TIKLAYIN

İndirdikten sonra uygulamayı açıyoruz.Uygulama içinde anlatım var ama ben sizler için yine anlatacağım.Uygulamayı açtıktan sonra   ''' http://www.remotemouse.net/  ''' dizüstü yada masaüstünüz ile bu siteye giderek sizin işletim sisteminize  uygun olan dosyayı indirip kuruyorsunuz.

İşlemlerimiz bu kadar sonra telefondan uygulamayı açıp bilgisayarınız ile birlikte aynı kablosuz ağa bağlanıp  bilgisayarınızı kablosuz olarak yönetebilirsiniz.Ben kullandım denedim klavye de mouse de sorunsuz çalışmakta.

Reklamm

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top